Party?!

Godmorgon alla partysugna människor ;D
Idag är det fan lördag och jag hoppas verkligen på FEST! , vädret är underbart idag igen. Skulle bli smått molnigt men nejnej , det blev blå himmel istället.
Idag började jag morgonen med en dusch. Luktade så himla mycket rök från igår. Man skulle kunna tro att mitt hår var korven på grillen istället.

Nu ska jag ta och försöka äta frukost men är lite för laaat. Sen blir det la att börja fixa sig och vara med Favorit Fanny.

Kommer även lägga upp ett inlägg idag om vad jag använder för smink och sånt. Har fått den frågan ett par gånger så känner att jag lika gärna kan göra ett inlägg. Så kika in under dagen och håll ögonen öppna :)

Jag och Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0