Nyttig kvällsmat efter träning

Nyss vart och tränat. Rätt skönt att bara få röra på kroppen. Fast blev lite konstigt med träningstiden. Har typ blivit så att massa lag har bytt träningstider så därför fick vi planen 30 min senare en vanligt. Under dom 30 min fick vi istället köra styrka. Kan ju alltid vara bra att träna lite extra mage osv ;)

Fick skjuts på moppe hem idag så gick ganska fort hem om man säger så. Blev att direkt gå till duschen och sen göra nyttig kvällsmat efter. Gjorde havregryns gröt med extra fiber och en mörk GI macka, dvs med lågt GI.

Gratis Spotify Premium, klicka här!

Kan säga att Havregrynsgröten är faktiskt ganska god , iallafall när man tänker på att det är nyttig.
Såhär lätt göra man de:
1dl havregryn
2 dl vatten
lite Salt
Blanda ihop allt och ställ in i mikron i 2 min . Sen ta på sylt eller kanske äpplemos som jag gör.


Imorgon ska jag ta mycket kort i skolan så räkna med bildbomb i bloggen imorgon :)




Kommentarer
Postat av: vanja

ååh vilken fin design du har! har du gjort den själv? kram

2010-04-12 @ 23:22:11
URL: http://vanish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0