Lovely sun

Åh , jag legat ute i solen från klockan 11-15. Hur skönt som helst att bara njuta av värmen. Började med att sola framsidan , och jag fick faktiskt en linje av min bikini. Senare kände jag för att ha datorn så låg och solade ryggen en bra tag. Låg på en madrass på golvet med datorn i skuggan. Så blev att kolla på film och lite olika serier.

Nu har jag nyss ätit middag och sitter i min säng och bara njuter av sista dagen av lovet. Imorgon börjar faktiskt verkligheten, dvs skolan. Men det är inte så lång dag som tur är. Börjar 09:40 och slutar ca 13:00 . Och det ska bli varmt i morgon med , så jag och fanny ska sitta vid havet med joakim en stund om vi hittar tid då vi alla är lediga samtidigt.

Blir snart att duscha och slappa. See you



Såhär kan de se ut i skolan om man bråkar med mig ;)

Intima.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0