Fett go kväll!

Ojojoj...
Nu är man riktigt sliten. Blev en ganska skoj kväll igår med mycket dans och dricka. Alltid roligt att träffa nytt folk att snacka med. (Det är något jag ÄLSKAR). Så vill du lära känna mig och snacka skicka ett mail ;) . haha nä skoja men det är alltid skoj med nya människor.

Igår när jag och Fanny skulle ta oss hem så var det lite krångligt , vi missade precis ena bussen in till stan eftersom min buss hade slutat gå för ett tag sen. Jag menar ofta en buss slutar gå lite efter 12?!
Fast vi träffade en kille på busshållplatsen som hade vart på samma fest och hans kompisar kom med en bil så vi fick åka med dom till Eketrägatan och därifrån åkte vi till stan och träffade Joakim och några.

Sen runt halv 3 tror jag det var kom jag hem. Blev att ta bort sminket direkt och borsta tänderna sen sova.
Tack för en grymt härlig och skoj kväll!

smile bitch :)



Gratisspotify.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0