dumma huvud

Förlåt för jag inte uppdatera igår men kan berätta dagen lite snabbt.
Först hade jag skola från 08:15-10:55. Fast sista lektionen kollade vi på film utan lärare så jag låg och halvsov på bänken , hoppade runt med kryckor och tog lite kort. Efter vi slutade gick vi över till Bräcke en snabbis och träffade några. Sen åkte jag och Fanny till Sibylla och åt lunch.

Efter vi hade ätit gick jag och Fanny till en Pizzeria och träffade killarna på Bräcke igen. När dom hade ätit klart så följde jag och fanny med dom till deras skola. Det är typ bara killar på den skolan så det är ganska roligt (y)

Senare på kvällen träffade jag Caroline , vi åkte och köpte en grill och lite godis. Senare på kvällen träffade vi massa igen. Som ex Fanny och massa killar från bräcke och så. Kvällen slutade med att vi gick hem till Joakim och kollade på film.

Och om ni undrar varför jag är uppe så tidigt är det för att jag ska på "handbollensdag" men egentligen orkar jag inte för jag mår bokstavligen SKIT!
Men får se hur jag klarar de . Hörs

Bilder från våran Naturkunskapslektion när alla kollade på filmen flitigt utan vi.





Gratisspotify.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0