Day in school

Hemma från skolan nu , eller jag slutade 10:55 men efter det stack jag och fanny och åt lunch på Sibylla. Gott gott ;D Har ju ätit sallad hela veckan så kände att man kan ju äta korv med mos. Efter lunchen drog vi till bryggan och träffa Joakim , Philip och några killar i deras klass. Satt där en stund och tog de lungt, sen efter det följde jag med fanny när hon skulle klippa sig. Fanny hade en frisör som frågade 2 gånger om vi bloggade osv. Och rätt hade hon. Efter åkte jag hem och här sitter jag nu framför datorn.

17:00 ska jag även träna S-coreball med Caroline på gymmet. Kommer ha träningsverk imorgon, men jag kommer dansa loss de ändå. Nu ska jag sova vi hörs ;)








Gratisspotify.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0