Bara vi som har det så bra..

Godmorgon!
Åh idag kommer bli en skön dag , slutar redan 10:55. Blir att snabbt efter vi slutar dra till Heden och kolla på fotbolls DM. Killarna spelar så kan vara skoj att titta på.

Igår gick jag ju på en promenad , helt sjukt skönt var det. Solen sken och det var bara underbart. Efter jag hade gått ca 40 min satt jag mig vid vattnet och kollade på solnedgången. Verkligen fint och skönt att sitta där samtidigt som man lyssnar på musik.

Gjorde ju även middag igår , första gången jag gjorde korvstroganoff och det blev faktiskt ganska gott. Kolla bara på bilden ;) . och tro inte att det var jag som skulle äta allt de haha..

såg snö ute. ojojoj



Zylber.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0