Åkt bil genom Göteborg och grillat!

Gäsp gäsp gäsp....
Kom hem för ungefär en timma sedan. Har vart med Fanny , Filippa , sandra ( en liten stund tills hon blev sjuk , krya <3 ) , Andreas tror jag han hette och sen en annan kille. Vi har åkt runt i en bil ett tag innan vi åkte till delsjön för att grilla . Och jag kan säga att jag stinker som bara den just nu, Fyfan. Sen efter delsjön parkera vi bilen i Majorna och åkte sedan in till stan och var där en kort stund.

På vägen hem på bussen var jag och Fanny galna. Många måste trott att vi hade druckit. Vi ramla överallt , skratta , sjöng och lyckades även få Fannys överfallsalarm i väskan att gå på. Gissa om folk kollade på oss?
Vi ringde även runt och sjöng för några. And we know that they liked it ;)

Har precis sett klart säsong 13 av top model med.
Och rätt tjej vann , woho. Men vem de är tänker jag inte säga!

Bilder från kvällen kommer imorgon nu ska jag sova.



Lekte en snabbis med kameran innan jag stack ut förut :)

Goldwell hårvård upp till 35% billigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0