VIDEO från Kinabuffén

Idag åt vi ju som jag sa förut på en Kinabuffé. Väldigt gott med massa kyckling , sås och ris. Dom hade en maträtt som jag älskade i Thailand. Så kändes lite som Thaimat. Jag att verkligen och saknade Thailand förut, värmen, shopping och god mat. Funderar på att gå och sova så jag kan drömma lite (a)



Det är så att jag och min pojkvän ska försöka samla pengar och åka utomlands nästa år. Så om du vill hjälpa oss, kolla bara på någon av mina videos i bloggen. För vi får pengar då. Så hoppas du vill hjälpa oss :D Tacksam om du gör de (a) 










Kommentarer
Postat av: Ida

Hade jag varit du hade jag typ kontaktat Naim Murseli eller nån som har mycket pengar, han e ju typ känd för de och hjälper säkert till, han e typ 17 eller 18 år :s



Brukar läsa din blogg, hihi

2009-11-12 @ 02:15:23
Postat av: kerstin

hihi maten såg inte så härlig ut på vidion ;p

2009-11-12 @ 17:54:40
URL: http://kerstindihlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0