Vidare i SM

Nu är jag hemma från SM. Kan säga att de gick bra. Spelade bara 2 matcher men vi fick med oss 2 vinster iallafall. Första matchen vann vi med 23-11, och andra matchen med 22-20. Kan säga att de var skillnad på lag. Första laget var som sniglarnas HK och dom andra som Leopardernas HK. Första laget var så sjukt långsamt och dåligt så jag skämdes åt dom.

Vi visade jävligt mycket glädje efter andra matchen. Vi hade med oss 2 supporters från Göteborg medans dom hade hela läktaren full med människor som så bu hela tiden osv. Har dom ingen respekt eller? Men dom knäckte oss inte iallafall ;D , Vi är från Göteborg och kommer aldrig hem med sorg (8)
Nu är det dags att sova i mååååånga timmar.
---->  Spela ni med och vinn pengar! <----


Kommentarer
Postat av: Madicken

Åh vad konstigt det kändes att se dig här och inte på metrobloggen ;D Ha en bra söndag! :)

2009-11-15 @ 08:04:25
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: Jag ska försöka, men länken funkar inte :(

Ser ut som du spelar handboll, har jag rätt? I sånna fall är det bäst! <3 Älskar handboll!

2009-11-17 @ 18:01:52
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0