Snark..

Åh shit vad trött jag är. Jag önskar att jag låg nere i sängen med älsk och sov just nu. Men han är lyckosten som får ligga där nere medan jag tvingar i mig själv frukost. Ska snart smyga ner och leta fram matchkläder och sånt. Min brors kompis sover i soffan så måste vara tyst (n) . Jag hatar att smyga runt, för jag snubblar alltid eller nått ändå. Jag är väldigt väldigt klantig.

Nä men nu måste jag leta upp lite matchkläder,strumpor sport bh och så. För jag fryser här. Glöm inte heller önska mig lycka till nu, dags att krossa ;)
Tänkte tipsa om en sak med. Jag är medlem på Gratissms, så när jag inte har pengar på mobilen så kan jag skicka massa gratis sms från datorn varje dag. Bra va? I alla fall för dom som vill spara pengar ;D








Kommentarer
Postat av: elin

Det går inte att kommentera på inlägget över (ulllared) men.. är det bra smink på ullared?

2009-11-08 @ 16:28:39
URL: http://elinarnehed.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0