Julkalendern iår - Superhjältejul i årets julkalender

Tänk vad tiden går fort. Är redan första December imorgon. Det betyder även att julkalendern börjar. Och i år är det Superhjältejul. Själv kollar jag inte så mycket på julkalendern men det kan vara skoj ibland. Man känner sig lite som ett barn då. Eller gör inte ni de? Jag kan till och med kolla på det med min mamma ibland.
Julkalendern sänds varje dag, med start den 1 december och avslutning på julafton.

Varje dag kl 7.15 samt kl 18.45, både i SVT1 och SVT Barnkanalen.
Men när jag tänker efter så tycker jag att Mysteriet på greveholm var den bästa julkalendern av dem alla. Vilken tycker ni mest om?

Jag tycker att de som var för ett par år sedan var bättre än dem som är nu. Men vi får ju hoppas att årets julkalender underhåller många.


Såhär beskriver SVT den nya julkalendern:

Superhjältar, superskurkar, äventyr, humor och massor av musik - det är ingredienser i årets julkalender: Superhjältejul. Superhjältarna är Supersnällasilversara och Stålhenrik, och superskurkarna är många och otäckt påhittiga för att göra livet surt för jordens barn. Huvudrollerna spelas av Sara Edwardsson och Henrik Ståhl. I rollen som superskurkarnas superskurk möter tittarna ingen mindre än Eva Rydberg. För regi svarar Carl Englén.

Kommentarer
Postat av: FavoritChrillan

Lätt "Sunes Jul" <3

2009-11-30 @ 23:39:32
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0