Jag kommer aldrig bli hel igen..

Det här är den värsta dagen i hela mitt liv. Jag kommer aldrig kunna leva utan dig Julius. Du var och är mitt livs kärlek. Det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dig. Har så sjukt många bra minnen under de 16 underbara månaderna tillsammans. Vi har kunnat skratta och gråta tillsammans.  Vi har så många minnen. Bakat, badat, fiskat , dansat och så mycket mer. Kan inte ens tänka klart.

Du är mitt allt och kommer alltid vara Julius cederdahl <3



Kommentarer
Postat av: Kicki

Varför inihelvete gör ni finingar slut då?!

2009-11-22 @ 17:34:18
Postat av: Anna

Har ni gjort slut!? :O

2009-11-22 @ 18:00:54
Postat av: kerstin

finns! "/

2009-11-22 @ 19:22:19
URL: http://kerstindihlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0