Godmorgon - tingsrätten

-----> Spela ni med och vinn pengar! <-----

Godmorgon söt ungar! Hoppas ni mår bättre än mig. Jag mår illa har ont i huvudet och täppt i näsan. Men ska ändå gå till skolan. Eller snarare tingsrätten. Vi ska dit på ett studiebesök så hoppas inte jag mår för dåligt. Typ spyr på brottslingen eller nått haha (y) .
Men nu ska jag försöka äta frukost i alla fall. Sen blir det att fixa sig, som ex borsta tänderna sminka sig platta håret osv. Puss på er


bild från Egypten 08 , vill utomlands igen!

Kommentarer
Postat av: Carita

svar - tack så jättemycket, snyggo! :*

och å, jag vill också utomlands, särskilt när jag ser såna där bilder. :D

2009-11-17 @ 07:32:33
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

vad fin bild :D har en liknande faktiskt!

Ha en fortsatt bra dag!

2009-11-18 @ 15:59:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0