Godmorgon , jag är lite orolig


Godmorgon hoppas ni har sovit gott! Själv har jag sovit sådär. Är orolig för 2 saker, men ni får bara veta en sak. Och den grejen är att jag är orolig om jag kommer hitta min kameraladdare eller inte. Glömde den i väggen i skolan i måndags . Den kommer från USA så jag hade även en sån adapter så man kan ha den i svenska väggar. Försvinner den så dör jag typ. Kommer inte kunna använda min kamera. + att jag vet inte om den laddaren finns i sverige. måste la köpa en ny från USA + en ny adapter. Säger bara , inte billigt.

Nu ska jag med min deppighet börja fixa mig. Så vi hörs senare idag. Har även en viktig match idag så ni får hålla tummarna :D

Vänta med räkningarna, få pengar över till annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0