Dagens outfit

Vill ni veta en sak? , jag är redan hemma från skola ;D. 2 lektioner i rad blev inställda. Härligt va?
Hade bara matte idag och vi fick se våra matte prov . Hade bara 2 fel så MVG till mig ;D . Ett av mina fel var även slarv fel, skrev att 28/2 = 12 Vem som helst fattar ju att de är 14. Så resten av uträkningen blev fel. Inte bra alls.

Eftersom jag slutade tidigare så får jag tid för att sola med. Så jag har bokat tid om 30 min dvs 13:30. Sen blir det att plugga och fixa här hemma innan matchen ikväll.

Bjuder på dagens outfit med, ser ut som en bonde eller nått. Kände för att vara helt slappt klädd idag.
  • Skjorta - vet inte var den är ifrån
  • Linne - H&M
  • Jeans - H&M


Kommentarer
Postat av: Leonida

Bra jobbat. Går du fortfarande högstadiet? Eller gymnasie?

2009-11-11 @ 16:23:03
URL: http://storyofleonida.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättesnygg skjorta!

2009-11-12 @ 15:29:34
URL: http://emqute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0