Åkt skridskor

Hemma från skolan nu, har åkt skridskor på gympan. Kan säga att det kändes som den mest onödiga lektionen på länge. Lektionen var slut efter 45 minuter. Så hyrde nästan skridskor i onödan. Vi ska åka skridskor på gympan snart igen. Orkar inte det.

Men morgonen började bra. När jag kom till skolan så gick jag direkt till spanska salen och där låg min laddare. Snacka om att bra att gå i en liten skola. För ingen har tagit den och den har legat där sedan i måndags. Så kommer kunna ta bilder nu igen. Kamera ligger även på laddning nu , eller aa batteriet.

Ska snart äta hamburgare med. Mums vad gott. Åt ju en nyttig lunch idag. Kycklingsallad som ner ser under ;) blir ni avis på att jag får äta så god lunch eller? kycklingsallad från paprika <3



Men snart blir det nått onyttigt. Men inte som denna hamburgaren .

Öka förbränningen med Äppelciderättika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0