Smoothie till frukost

Gud vad gott. Äter frukost nu så sitter och smaskar på en macka och smoothie. Kände för att göra de nu till frukost. Det är så sjukt gott med vaniljyoghurt , banan och bär. Blir nog världens godaste dricka ;D. Det är nyttigt med. Och till lunch ska fanny och jag äta kycklingsallad. Är vi inte duktiga? ;)

Eftersom vi kan äta Pizza , kebab , sibylla och sånt varje dag så har det ju blivit att man ätit de då och då. Så vi försöker köra på en nyttig vecka. Får se hur det går.

Nu ska jag fortsätta att dricka på min underbara Smoothie. Vi hörs senare.

idag kommer älsk hem till mig :D

Kommentarer
Postat av: peter

du har jätte snygg blogg :) design med

2009-12-02 @ 18:15:25
URL: http://youngpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0