Skridskor i minus 7 grader

Spela & Vinn - €1000 Gratis


En skön dag har det varit idag iaf. Började kvart över 8a med spanska då vi kollade på allas spanska filmer. Sen efter vi kollat på alla så skulle man rösta vilken film som var bäst. Och självklart vann våran ;) , nä men våran film kom 1a iaf. Bara för vi vann så fick vi varsin godispåse. Skulle egentligen få biobiljetter men de var svårt att få tag på sa läraren. Men vi är nöjda ändå. Vi fick även tillbaka våra spanska prov. Fanny och jag är pro´s ;) MVG :D

Efter spanskan hade vi engelska , där kollade vi med på film. Eller vi kolla klart på en film vi sett dom senaste lektionerna. Tror den heter Hotel Rawanda eller nått sånt.

Sen hade vi gympa då vi åkte skridskor UTOMHUS i MINUS 7 grader. Mina fötter krampa som bara den av kylan. Men efter 1 timma kunde vi sticka. Så gick på stan lite med fanny sen hem och äta och sen träning.
Nu ska jag fixa mig för att sova. För imorgon slutar vi skolan :D




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min smink tävling har blivit utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-18 @ 17:10:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0