Sega och stolta linda!

Hej och hå . Här sitter jag i min säng trött och stolt. Under 2 dagar har jag fått 2 MVG! Fick MVG på mitt spanska prov och sen fick vi MVG på våran redovisning idag. Är vi inte duktiga eller? ;)

Idag var en lång och seg dag men jag överlevde. För efter skolan åkte jag hem till min baby.  Vi myste kolla på Friday night lights och käka bullar , pepparkakor och jag drack varm oboy medan han drack Thé. Men vid 9 var det dags att sticka hem. Gick ut i kylan till bussen höll ju på att frysa ihjäl. Men jag klarade mig , för här sitter jag.

Nu ska jag snart borsta tänderna och sen ta ut linserna. För imorgon blir det skola. Vi ska åka skridskor på idrotten så kommer ju frysa ihjäl imorgon istället. Håll tummarna på att jag inte dör av kyla. Det är inte dags för mig att dö än.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: caroline

Grattis till MVG:na ;) <3

2009-12-17 @ 11:40:54
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0