Nobelmiddag i skolan!

Vänta med räkningarna, få pengar över till annat!

ÄNTLIGEN! kan jag uppdatera. Nu är jag hemma från skolan. Hade ju nobelmiddag idag i skolan. Vi började  10:45 och slutade 19:30. Under dagen har vi gjort massor av olika tävlingar. Med massa kluriga frågor, tävlingar där man ska hämta saker och så. Så på kvällen hade vi nobelmiddag då alla klädde upp sig och vi åt middag. Det var även prisutdelning med liv sänd ning från Malmö.

Vart en rolig dag men samtidigt har jag vart sjukt trött. Halv sovit på soffor och sånt. Så jag tror jag kommer somna snabbt ikväll. Är sjuk med så min energi ligger verkligen på noll. Min näsa är täppt och jag mår inte bra.
Men nu ska ni få se lite bilder från idag + videos.



några tjejer i klassen lånade 70 böcker från biblioteket till tävlingen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0