Monopol , alfapet , skitgubbe...

Nu är jag hemma , eller aa för ett par timmar sen. Kom hem ca halv 10 men har inte haft energi att skriva nått . Vart så inne i min värld bland kläder. Vart inne på massor av olika hemsidor med kläder och skor i timmar nu. Förbereder hjärnan för shopping i morgon.

Förut när jag kom hem låg det 300 kr på min dator . Så nu har jag 2000 kr som jag kan shoppa för ;) , men lägger nog inte allt på shopping. Ska se om jag kan vara duktig att spara om de blir någon resa någon gång eller nått :)

Men idag var jag hemma hos Julius och spela massa olika spel. Som ex monopol, alfabet , och skitgubbe. Kan säga att det var jävligt skoj iaf. Det blev många timmars spel. Men det är perfekt för en dag som juldagen. Allt är ju nästan stängt.

Nu ska jag snart sova. Ska vara i stan redan kvart i 9 på MORGONEN . Ska på H&M ´s rea som öppnar tidigare för H&M club medlemar!  Men godnatt




Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

söt header :)

2009-12-26 @ 00:49:50
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0