Julfirandet klart!

Nu är jag hemma från min mormor och morfar. har vart en trevlig dag med god mat , trevliga människor och mycket julklappar. Själv önska jag mig inte så mycket så fick inte så mycket materiellt. Men jag fick: Ett armband, lösögonfransar , ansiktsmask (som jag sitter med i ansiktet nu) , sminkborttagning , smink , hårnålar , en mugg, shampoo , balsam, hudlotion, bomullstussar , sen ska jag få ett "armband" som man kan ha på armen och ha sin ipod touch i när man tränar. Sen fick jag även 1700 kr.
Så nu längtar jag till rean ;)

Har ni haft en bra julafton? Har ni fått vad ni har önskat er?








DrLove.se


Kommentarer
Postat av: TM'

fin blogg du har ! besök gärna min :)

kram

2009-12-24 @ 23:46:51
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0