Jul på liseberg

Spela & Vinn - €1000 Gratis

Igår efter skolan var jag först en snabbis på stan med Fanny och sen gick jag runt med älsklingen. Efter ca 2 timmar stack vi hem till honom. Slog in julklappar och kollade på Friday night lights. Efter det stack jag hem och åt middag fixa mig lite och sånt. Sen på kvällen drog jag till Liseberg med Fanny. Jättemysigt med alla ljus och sånt. Man får verkligen julkänsla. Tänkte visa lite bilder från igår med.

Sen idag har jag bara vart och köpt massa julklappar med mamma och pappa . Så har fått hem en del. Vi har åkt runt på massor av ställen i hela Gbg typ haha :)


Kommentarer
Postat av: caroline

Åh jag ska dit på måndag eller onsdag :D :D

2009-12-19 @ 17:58:59
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0