Hemma från gymmet

Jag är nu hemma från gymmet. Berättar mer om de snart tänkte berätta om gårdagen först.

Igår var jag som sagt med Fanny i stan. Vi letade lite julklappar och sånt. Själv fick jag med mig lite. Fanny köpte jeansleggins och julklappar till hennes kompis. Sen när vi skulle slå in ett paket på Clas ohlsson så tog det sjukt långt tid så alla vara väldigt irriterade och hängde nästan över oss för att vi skulle skynda oss. Men vi slog om paketet 2 gånger haha. Men vi orkade inte stressa så mycket , för då blir det ju inte bra.

Efter stan åkte jag hem åt middag och sen fixade mig för att åka till älsklingen. Vi myste hemma hos honom och kolla på film. Sen var det dags att sova. Så på morgonen åt vi frukost och kolla lite TV sen åkte jag hem . Och vad jag gjorde efter berättar jag i nästa inlägg ;)

Ni får iaf en video på mitt lilla paket.

 

Och all snö som kommit till gbg :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0