Fjärde advent

God morgon sötnosar! Hoppas ni har sovit bättre än mig. Själv har jag inte lyckats sova så mycket i natt. Ligger bara och vrider och vänder på mig hela tiden. Precis som natten innan. Förstår inte vad det är med mig, jag känner mig sur hela tiden, inte lust att göra nått alls och bara allmänt efter.
Jag har en jobbig snuva som aldrig vill försvinna och allt känns bara fel.

Men nu ska jag sluta klaga. Kan säga att de kommer bli en rolig dag. Först stan med Fanny , vi ska leta julklappar. Sen ikväll ska jag till älsklingen, ska sova där i natt. Kommer bli mysigt. Hoppas jag kan sova i natt med.
Nu blir det att fixa sig och sen ta bussen in till stan.


ha en bra fjärde advent :)


Spela & Vinn - €1000 Gratis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0